FAQ, najčastejšie otázky

Nevieš si rady a potrebuješ poznať odpoveď na svoje otázky? Zostavili sme pre teba najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame. V prípade, že tu aj napriek tomu svoju odpoveď nenájdeš, neváhaj kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá ti je k dispozícii každý pracovný deň v rozmedzí 8.00 – 16.30.

FAQ

Aké typy dopravy v rámci SR ponúkate?

Zásielky doručujeme v rámci SR prostredníctvom výdajných miest Zásielkovne a GLS.

Je možné si objednávku vyzdvihnúť osobne?

Bohužiaľ, objednávku si nie je možné vyzdvihnúť osobne.

Za ako dlho mi tovar dorazí?

Uhradené objednávky a objednávky na dobierku prijaté počas pracovných dní do 11.30 expedujeme v ten istý deň. Tovar je doručený do druhého pracovného dňa v prípade zvolenia dopravy cez Zásielkovňu, alebo do dvoch pracovných dní v prípade GLS.

Aká je výška poštovného?

GLS 4,8 €, výdajné miesta Zásielkovne 3,99 €. Platba prevodom 0 €, kartou cez GoPay 0 €, dobierkou 1,29 €.

Akým spôsobom môžem zaplatiť za objednávku?

Ponúkame úhradu bankovým prevodom, platobnou kartou alebo dobierkou.

Aké je číslo účtu pri platbe prevodom na bankový účet?

Platbu prevodom v rámci SR preveď na číslo účtu: 2800615221/8330 (IBAN: SK49 8330 0000 0028 0061 5221, BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX). Ako variabilný symbol platby uveď číslo tvojej objednávky.

Ako budem vedieť, že je tovar na sklade?

Ak je pri produkte označenie „skladom“, tak tovar je skutočne skladom a teda pripravený k okamžitému vyexpedovaniu.

Ak sa vyskytne problém, na koho sa môžem obrátiť?

V prípade problémov či pripomienok sa obráť na našu zákaznícku podporu, ktorá ti je k dispozícii na info@xobeauty.sk, alebo na telefónnom čísle +421 233 322 906 a to od 8.00 do 16.30 hod.

Ako zaobchádzate s osobnými údajmi?

Osobné údaje našich zákazníkov spracúvame a chránime v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov –  tzv. „GDPR“). Ďalšie podrobnosti nájdeš v dokumente „Informácie o spracúvaní osobných údajov, používanie cookies a práva dotknutých osôb“, ktorý je dostupný na webových stránkach nášho e-shopu.

Čo mám robiť, ak mi dorazí poškodený tovar alebo nekompletná zásielka?

V takom prípade kontaktuj našu zákaznícku podporu na e-mail info@xobeauty.sk s číslom tvojej objednávky. Bližšie informácie tiež nájdeš v sekcii „Reklamácia“.

Môžem svoju objednávku stornovať?

Ak si praješ objednávku zrušiť, zašli žiadosť o storno s číslom objednávky na e-mail info@xobeauty.sk a my tvoju objednávku stornujeme.

Je tovar originálny?

Áno, náš tovar objednávame od oficiálnych výrobcov a distribútorov.

Aká je garancia vrátenia peňazí?

Zákazník má právo do 14 dní po prijatí zásielky odstúpiť od kúpnej zmluvy a nepoškodený tovar nám zaslať späť. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy vráti predávajúci nákupnú cenu kupujúcemu všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na doručenie tovaru, ktoré od kupujúceho na základe kúpnej zmluvy prijal a to najneskôr do 7 dní od skončenia lehoty na preskúmanie tovaru a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim. Ak však kupujúci v objednávke zvolil iný než najlacnejší spôsob doručenia tovaru, ktorý predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na doručenie tovaru iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia tovaru.

V prípade odstúpenia od zmluvy kam môžem zásielku vrátiť?

Zásielku zašli na adresu Zásielkovňa.sk, ID e-shopu: 96346230, Kopčianska 92/A, 851 01 Bratislava, alebo vráť v najbližšej pobočke Zásielkovne spoločne s identifikátorom, ktorý ti poskytne zákaznícka linka.

Ako funguje tvoja ročná záruka na vrátenie?

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu odstúpiť, a to v lehote jedného (1) roka odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci však nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade tovaru dodaného v uzavretom obale, ktorý kupujúci z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť (napr. pri otvorení kozmetických prípravkov a iného tovaru, ktorý prichádza do priameho styku s pokožkou).

Ako je tovar balený?

Tovar balíme veľmi starostlivo do bublinkovej fólie a následne do malej skladacej lepenkovej krabice s recyklovanou výplňou.

Ak tovar nie je skladom a aj napriek tomu si ho chcem objednať?

Tovar, ktorý nie je skladom je označený informáciou „nie je skladom“. Tovar, ktorý nie je skladom sa nedá objednať. Je teda nutné počkať na opätovné naskladnenie.

Instagram #xobeauty

Sleduj nás na Instagrame a neprídeš o žiadne novinky, akcie a exkluzívne ponuky.

@xobeauty_sk